Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vandute si expediate de LaceWorld. Singura exceptie o fac chilotii care din motive de igiena nu pot fi returnati in conformitate cu prevederile legale.

Serviciul Retur gratuit in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta.

- Poti returna produsele exclusiv prin curier. Ne puteti contacta atat telefonic cat si prin email la comenzi@laceworld.ro pentru returnarea produselor. In urma solicitarii dvs. vom face cerere de ridicare catre curier. Coletul trebuie doar sa fie sigilat (datele vor fi emise din sistem iar curierul va pune adresa de retur pe colet).
- Returneaza produsul pe care nu il mai doresti in aceeasi stare in care a fost livrat. Asta inseamna: probat, dar nepurtat, fara pete, fara urme de uzura sau rupturi, inclusiv cu accesorii sau cutie si pe cat posibil cu eticheta inca atasata.  Gandeste-te ca urmatorul client va fi incantat chiar de produsul returnat de tine.
- In cazul in care doristi sa schimbi marimea sau modelul ne poti scrie pe comenzi@laceworld.ro si ne poti contacta pentru consiliere suplimentara.
- Daca doresti returul banilor avem nevoie de contul bancar unde doresti sa iti fie restituiti.  comenzi@laceworld.ro
- Produsele enumerate in emailul/ formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost trecute la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din emailul/formularul completat, preluarea va fi refuzata.
- Nu esti sigur daca marimea ti se potriveste? Te ajutam cu consultanta telefonica pentru a fi cat mai aproape de nevoile tale.
- Nu se restituie banii pe contravaloarea transportului decat pe contravaloarea produsului/produselor returnate.

Uiti uneori sa ridici colete sau sa le refuzi?

Gandeste-te  la impactul generat asupra mediului inconjurator care include materiale irosite pentru ambalare, masini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregatesc produsul ca mai apoi sa-l despacheteze si mai ales, gandeste-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat.

Returneaza responsabil pentru experiente cat mai placute in continuare.

Pentru acuratetea solicitarii va rugam sa ne trimiteti email cu datele de comanda. Va rugam verificati si in spam in cazul in care aveti intrebari si asteptati un raspuns din partea noastra.

Solicitare retur email: comenzi@laceworld.ro

Modalitati de retur:

GLS Courier