Plata comenzii

Plata produselor poate fi efectuata prin oricare din urmatoarele metode

- Card online Visa / Mastercard, in deplina siguranta, prin procesatorul de plata cu cardul EuPlatesc.ro / EuroPayment Services S.R.L.. EuroPayment Services S.R.L. este certificată ISO/IEC 27001:2013 (Sistemului de Management al Securității Informației) și SR EN ISO 9001:2015 (Sistemului de Management al Calității). Aceste certificări se adaugă la certificarea PCI-DSS Level 1 - Service Provider și personal certificat DPO (TÜV Austria Romania) ceea ce confirmă preocuparea EuPlătesc.ro pentru îmbunătățirea continuă a calității și securității serviciilor livrate clienților noștri

- Card de rate, cu pana la 6 rate fara dobanda, emise de Banca Transilvania, BRD Finance, Alpha Bank sau First Bank, in deplina siguranta, prin procesatorul de plata cu cardul EuPlatesc.ro / EuroPayment Services S.R.L.. EuroPayment Services S.R.L. este certificată ISO/IEC 27001:2013 (Sistemului de Management al Securității Informației) și SR EN ISO 9001:2015 (Sistemului de Management al Calității). Aceste certificări se adaugă la certificarea PCI-DSS Level 1 - Service Provider și personal certificat DPO (TÜV Austria Romania) ceea ce confirmă preocuparea EuPlătesc.ro pentru îmbunătățirea continuă a calității și securității serviciilor livrate clienților noștri

- Ramburs (plata produselor la curier in momentul primirii acestora)

- Transfer Bancar (Ordin de Plata sau servicii de Internet Banking), in contul LaceWorld care va va fi furnizat dupa plasarea comenzii.

Informatii generale despre livrarea comenzii
 
Comenzile plasate pe LaceWorld sunt livrate prin servicii de curierat rapid asigurate de GLS, pe teritoriul Romaniei.
 
Pentru comenzile cu valoarea totala mai mare sau egala cu 200 lei (TVA inclus) costul de livrare este 0 lei (gratuit).
 
Pentru comenzile cu valoarea totala mai mica de 200 lei (tva inclus) costul de livrare este 17 lei (TVA inclus). In acest caz, costul de transport se adauga la valoarea comenzii si va fi afisat in cosul de cumparaturi, inainte de plasarea comenzii.
 
Pentru plata prin instrumente de plata fara numerar, adica prin card online Visa / Mastercard sau prin Transfer Bancar / Internet Banking, se aplica o reducere in valoare de 5 lei (TVA inclus).

Arie de acoperire si termenele de livrare

Livrarile se efectueaza exclusiv pe teritoriul Romaniei.

Termenele de livrare sunt dupa cum urmeaza:

- 1-2 zile lucrătoare, de la confirmarea comenzii, dacă produsele comandate se regasesc în stoc.

Daca comanda este plasata pana la ora 14 coletul se trimite/expediaza in ziua respectiva, daca comanda este plasata dupa ora 14 comanda se trimite/expediaza in urmatoarea zi lucratoare.

- 10-20 de zile lucrătoare, de la confirmarea comenzii, dacă produsele comandate nu se regasesc în stoc.

In situatia aparitiei unor evenimente imprevizibile sau in afara controlului LaceWorld, termenele de livrare pot suferi modificari. LaceWorld va comunica aceste modificari de indata ce ia la cunostinta despre aceste modificari.

Serviciile de curierat rapid efectueaza livrarile de luni pana vineri, intre orele 09:00 - 17:00 si sambata intre orele 09.00 - 14.00 doar pentru anumite localități.

In functie de metoda de plata, confirmarea comenzii survine dupa cum urmeaza:

- Pentru comenzile achitate prin card online sau transfer bancar, confirmarea comenzii are loc dupa plasarea comenzii si confirmarea platii de catre procesatorul de plata cu cardul, respectiv dupa incasarea comenzii de catre LaceWorld in contul bancar
- Pentru comenzile a caror metoda de plata este ramburs la curier, confirmarea comenzii are loc dupa plasarea comenzii pe site-ul LaceWorld
 
Termeni si conditii generale privind livrarea comenzii

Produsele comandate pe LaceWorld sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid. In data programata pentru livrarea comenzii prin serviciul de curierat rapid, curierul va incerca sa contecteze Clientul prin SMS si/sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. In cazul in care curierul nu reuseste sa contecteze Clientul, acesta va incerca sa contacteze Clientul la o data ulterioara. Coletul va fi pastrat de curier maxim 7 zile de la data primei incercari de livrare.

La receptia coletului, Clientul trebuie sa verifice integritatea expeditiei, inclusiv integritatea benzii adezive care trebuie sa fie intacta. Clientul (primitorul coletului) are dreptul de a nu accepta si de a nu plati contravaloarea coletului daca sesizeaza urme de deteriorare si/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala etc)

Toate mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face in scris pe AWB, in prezenta reprezentantului curierului sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va incheia impreuna cu reprezentantul curierului. Doar in astfel de cazuri se poate refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate in considerare.

Fiecare produs livrat va prezenta urmatoarele "caracteristici obligatorii": va avea toate elementele caracteristice conforme cu cele ale modelului prezentat pe website si va fi original etichetat, ambalat si sigilat.

Factura de cumparare a produsului, declarația de conformitate și certificatul de conformitate, garanție și instrucțiuni de folosire produs vor fi trimise la adresa de e-mail a Clientului.