Connect with Facebook
0 produs(e) - 0,00 lei

Cosul de cumparaturi este gol !

 

 

Returnarea produselor. Dreptul de retragere

Returnare Gratuită LACEWORLD

La LACEWORLD returnezi fără griji!

Dacă te răzgândești, este în regula, ai dreptul să returnezi gratuit articolul sau articolele comandate. Le poți schimba cu altele, aflate în stoc, sau îți poți primi banii înapoi, tu alegi!

Dacă mărimea comandată nu ți se potrivește, o poți schimba cu alta (daca e pe stoc) sau poți primi banii inapoi. Cum? Simplu, fără niciun cost de transport, pentru ca îl plătim noi pentru tine! Pentru ca tu să te bucuri de un shopping online fără griji!

Returnarea gratuită a unei comenzi se face în următoarele condiții: dacă ești pe teritoriul României* și dacă alegi să trimiți returul prin Posta Romana .

Pentru returnarea articolului, acesta trebuie să fie însoțit de ambalajele originale cu care a fost livrat, de etichete și de actele însoțitoare. Orice retur care nu respectă Termenii si conditiile LACEWORLD va fi refuzat.

Echipa LACEWORLD verifică exclusiv calitatea fiecărui articol, oferindu-ți, astfel, garanția că articolele comandate de pe LACEWORLD.RO sunt într-o stare impecabilă. În cazul unei excepții, ne asumăm răspunderea și îți înlocuim articolul cu unul identic (model, mărime și culoare), suportând și taxele aferente transportului (tur, retur).

Returnarea gratuită se poate face prin firma Posta Romana. Nu acceptam retururi expediate prin Curier rapid , decat daca costul de transport este suportat in intregime de clientul LACEWORLD . 

În cazul în care dorești să returnezi unul sau mai multe produse, te rugăm să ne anunți în termen de maximum 3 zile de la primirea coletului, apelând numarul de telefon +40 766 629 928

Vei lua legătura cu un Operator din Echipa LACEWORLD, căruia îi vei comunica articolul pe care dorești să-l returnezi și ce articol dorești în schimbul acestuia. Vei primi automat un email cu adresa la care trebuie să ajungă coletul cu articolul returnat și detalii legate de procedura returnării.

După ce returul ajunge la noi, se anunță dorința rambursării contravalorii comenzii prin Transfer Bancar (pentru acest lucru, avem nevoie de codul tau IBAN, alcătuit din 24 de caractere) sau prin Poștă, până pe data de 15, respectiv 31 a lunii, după caz. Restituirea se face doar pe valoarea articolului returnat. În cazul în care dorești restituirea sumei de bani, este necesar să ne contactezi telefonic, pentru a ne comunica acest lucru!

Atenție: Returnările de bani se fac in termen de 5 zile lucratoare de la primirea produsului returnat.

* Cheltuielile legate de transportul retururilor, cât și a comenzilor alese în schimbul acestora din afara teritoriului României vor fi suportate de către client.


Dreptul de retragere

Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile, potrivit O.U.G. nr.34/2014.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dumneavoastră sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă, fax sau e-mail. În acest scop, puteţi folosi modelul de retragere alăturat; folosirea lui nu este însă obligatorie.
Dacă pe site există opţiunea de a completa şi transmite electronic informaţiile privind retragerea sa din contract, se vor introduce următoarele: "Puteţi completa şi transmite electronic de pe site-ul nostru [introduceţi adresa de internet] formularul standard de retragere sau orice altă declaraţie neechivocă. Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, pe un suport durabil, de exemplu prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retragere”.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

 

Consecinţele retragerii.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, inclusiv costurile livrării, cu excepţia costurilor suplimentare determinate de faptul că aţi ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. 
Înmânaţi PRODUSELE direct nouă prin curierul rapid Urgent Curier, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. 
Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor prin curier, si anume suma de 17 lei.

Aplicabilitate.
Dreptul de retragere prevăzut de O.U.G. nr.34/2014 se aplică la ceasuri și ochelari de soare.
Dreptul de retragere se poate exercita doar daca produsul inapoiat este perfect nou (asa cum a fost vandut), in cutia originala si cu toate accesoriile vandute, si nu in cazul in care prezinta urme de folosire ori a fost folosit contrar instructiunilor de folosire, fiind defect, ori lipsesc componente/accesorii/cutia originala. In orice situatie, Vanzatorul va intocmi la primirea produsului un Proces-Vebal privind starea acestuia, pe deplin opozabil consumatorului. In cazul in care produsul nu mai poate fi revandut datorita starii in care se afla si nu ne afla intr-una din situatiile de lipsa de conformitate, cumparatorului i se poate returna produsul in starea in care se afla, cu conditia suportarii costurilor de returnare si a celorlaltor costuri ocazionate. Consumatorul are obligatia de a achita catre Vanzator toate costurile ocazionate cu sesizarea/solicitarea sa, cum ar fi costul constatarii si costul de transport retur al produsului. Plata integrala de catre Consumator, in avans, a tuturor acestor costuri reprezinta conditia necesara pentru ca Profesionistul sa-i poata restitui acestuia produsul. In situatia in care Consumatorul refuza sa achite aceste costuri in termen de 5 zile lucratoare, acesta va suporta suplimentar si costurile de depozitare a produsului in cuantum de 1leu pentru fiecare zi de depozitare. Consumatorul este de acord ca in lipsa platii integrale, in avans, a tuturor costurilor mentionate, produsul va fi retinut drept garantie si va putea trece in proprietatea Profesionistului fara alte formalitati, din momentul in care aceste costuri cumulate si neachitate vor depasi valoarea produsului.